vemdalsjanta

Alla inlägg den 29 maj 2011

Av Madelene - 29 maj 2011 14:36

Då va de söndag:) Idag har vi tvätt dag så ha slängt in lite tvätt å ska snart ta å diska så man kan laga lite mat :)..

Å ikväll hoppas ja de bli mys kväll eller vi ha bestämt att vi ska ha de men man vet aldrigt med älsk han kanske hitta på nå annat men för mig bli de lungt å mys framför tven för i morgon börja ju ja jobba :P

Grymt skönt å få jobba å känna att man tjänar penga:P

Å så längtar ja till i mitten eller vid midsommar då man få lite pengar så man kan handla lite nya kläder ha typ inget ja anväder längre skit tråkigt:(

Kanske dags att skriva sig en lite önskelista till födelsedagen med men de e inte mycket ja önskar mig

utan ja nska mig att få på fyllning på mobilen innan den 1 juni med 300 kr eftersom då får man gratis sms hela året ut å de hade inte varit så illa :P

sen är de nog inge mer:P

Present kort på hm kanske:P

så de e inte mycket ja önska mig en go å gla älskling;) hehehe

nee nu ska ja ta å greja lite ska väl ut i skogen en sväng med Loke, jag å älsk så han får springa lite ^^

Så ha de buna..

Huj Huj

Ovido - Quiz & Flashcards