vemdalsjanta

Alla inlägg under oktober 2009

Av Madelene - 31 oktober 2009 12:49

Jag somnade 5 i morse ha legat å tängt så mycket så ja inte kunnat sova:(..

hoppas på tt kuna sova bättre inatt..

Alexander är å jobba han va tvungen att jobba i helgen med å de tyvker ja är väldigt jobbigt efter som att ja är här å hälsa på.. ha inte sätt  aå mycket av han på mitt lov när man varit här för han jobba hella tiden.. :(

SÅ jag hoppas han itne jobbar allt för länge i dag, för då gå ja ju i taket för de är så jävla tråkigt finns inget att göra eller någon att vra med för ja känner inte just så många här..:/..

Vi skulle igentligen på bio nån dag men de lär inte bli av åker ju hem på måndag å alex kommer ju jobba....

SÅ vet itne vad ja ska göra eller vad man ska göra i kväll..


Men men ha de bra ja ska vila nu, För den här dagen känns bara skit idag!!!!!!!!!!


Kvällskanten:      Älskling kom hem i rätt bra tid dag å skönt va de:) 

vi hittade väl på lite grejer, körde Svärfar till någon han skulle köpa kniv av. sen drog vi hem å svulla lite glas å kikade på tv, sen drog vi ner till Batta å Linda för dom hade Hallowen fest.. sen drog vi vidare till Åbergs bror för han hade mer fest. men de vart en lugn kväll för oss:)  gansaka skönt faktiskt..

För ja är grymt trött:(  Och jätte ont i mitt lår tror ja ha sträkt de, men de gå över:)

Natti natt alla glada..

 

 

Pösss                            Min Alexander är de bästa som finns <3

 

Av Madelene - 30 oktober 2009 12:48

Idag vet ja inte riktigt vad man ska göra:S Alexander kommer nog behöva jobba över men de hoppas ja inte han gör:/ för ja ha jätte tråkigt å det är ensamt:(...


Idag började ja pröva nen dära actimell för imunförsvaret.. den va inge gos å ja ficl lite ont i magen efter men de börja gå över nu.. så få se om de funka annars ska ja pröva Multiblue, de är nå tableter för imunförsvaret.. :)

men nu ska ja nog gå ner på afären kanske köpa en tidning eller korsords tidining så ja ha nå taa göra för de e inge bra på tven just nu:S

Men ha de bra alla..

kanske skriver lite sen igen om ja ha hitta på nå kul men de tvivlar jag nig på..


Har kikar på lite tattueringar nu vet ja vad jag vill ha och önskar mig pengar till de i julklapp eller när som helst :)

vill iallafall ha två svarlor på brösten En som står för Pappa och en För Mamma.<3 

ha hittat massa bilder  här är några av dom som ja gillar :)


            

                                                  
                             

Ja tycker de skulle vara fint.. och ena ska va lite tjejig å den andra killig efter som det är Mamma å Pappa:) <3


Annars just nu gör ja itne mycket Vart att alexander jobba över så sitter här aldeles själv jätte tråkigt å ensamt:(

Vill att han ska komma hem nu kl är snart 18:00. :(  

Plus att ja vill kanske hitta på nå kul. börja bli lite lesssamt att bara sitta inne å kik på tv hela tiden, men ja förstår om älskling kommer hem efter jobbet å är trött.:/ så få väl se...


Hej dåå alla

Av Madelene - 29 oktober 2009 12:05

Idag så sla man inte göra så mycket.. vänta på att älskling kommer hem så vi kan åka å handla lite mat å så:)

Ska införskaffa mig sånt man drickar för 70%  imunförsvar som är i magen minns inte va det heter..

Nu vill ja bli frisk hostar som bara den och de börja bli tröttsamt blir jäte trött å få ont i bröstet:S LessLess!!!

Som sakt de bli nog bara en slapp dag i dag :) vet inte riktigt va man ska hitta på annars vem vet kanske kommer på något senare:)..

 

Jag ha inte kommit på än hur man lägger in vidio blogg om de är bågon som vet de så skriv snälla hur man gör:)

skulle vara guldvärt de..:)

Men nu ska ja iallafall göra mig iordning å sen kika på en film tror ja :)

kanske skriver en rad eller två till lite senare :)

ha de best läsare..:D


Älskar min prins med hela mitt hjärta   

KyssCarl Alexander Hedman Strömberg <3

Av Madelene - 28 oktober 2009 12:56

Idag så ska skaffa ja en ny blog för den här sidan värka mycket roligare:D

finns mera grejer å göra på den eller lättere å lära sig :)

 

Just nu ligger ja i soffan ska snart gå å duscha sen fixa mig lite..

Älskling är och jobba så han kommer väl hem vi fyra, då ska vi äta nå vet itne än vad ja ska hitta på att laga?..

Sen ska vi in till stan för han ska repa med sitt band:) så få se om ja kanske gå på stan en sväng medans eller om ja stannar å lyssnar:)


Men ha de bra ska försöka få in nån vidiobligg med om ja kommer på hur man gör:D

XOXO  <3


Älskar Alexander Strömberg <3

       

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards