vemdalsjanta

Alla inlägg under januari 2011

Av Madelene - 29 januari 2011 00:34

Ja idag va man till Lager 157 å Bubbleroom å skorett:)

Ja köpte ett par jeansleggins på Bubbelssom,

Å så köpte ja på lager två par stickade leggins/strumpbyxor, en tunika å en koffta..  Sen vart de inge mer.. beställde ett halsband som ja vilja haft länge :)

Ha tyvär inte tagit nå bilder på mina köp idag men kan bjuda på en bild på halsbandet:)

   


Skit snyggt tycker ja:D De är i lätt metall så de är inte så tungt som de ser ut ;)..

Så nu vill ja ha de:P hehe..


Fick samtal av min älskade syster Vicky idag:D och hon kommer hit till mig på Onsdag å hälsar på å sover över:D så de blir utgång för oss då:P Sja bli jätte kul tycker ja:) saknar henne så enormt mycket<3..


Men nu ska ja faktiskt ta å lägga mig för nu är klockan mycket :)

SÅ Godnattens* :)

Av Madelene - 27 januari 2011 22:17

Seg som fan idag:( å ont i halsen å blåsa i munnen:( Så tror ja börja bli sjuk! vill inte!

Igår klippte ja mig föresten :P.. elle Emilia gjorde de jätte duktig är hon fast de e ju klart hon e ju frisör så:P höhö.. Men ja vart riktigt nöjd:)

här är en bild kanske inte syns så mycke men :P de är kort på ena sidan..:D

   Som sagt klicka på bilden så bli den större:)

Idag ha ja också beställt Nörd glasögon :)

Fast ena beställde ja i förr går så ja hoppas ja få dom imorgon de skulle gå fort sa dom:)

å ett annat par idag:P tur dom e billiga höhö:P

  så dom minsta får ja i mogron hoppas ja:)

Visst är dom snygga :P  så ja hoppas dom passa bra. å tror de passa till min nya frilla med:P höhö..

Ne nu är ja så trött så ska gå å se ett avsnit av solsidan ja ligger lite före :P så ja ska kika på avsnitt 3 redan nu orka inte vänta till på söndag:P ,,

Imorgon bli de att åka till Lager 157 med Emelie :) för hon ha inte varit där så de ska bli kul så få se om man hitta nå fynd^^..

Ne men godnatt då å kanske återkommer i morgon å berätta om ja köpt nå :P

HööjHöööj..

Av Madelene - 23 januari 2011 23:49

Detta är Lokes bror Wille som letar ett bra hem me mycke kärlek :) 7000-6000kr kostar han :) så är de någon som är sugen på å skaffa en vovvsing? 

så hör bara av er :)

 

  

 

 

Av Madelene - 23 januari 2011 14:16

Jag vill också tjäna pengar av att blogga å att få betalt när folk läser min blogg:P

Hur gör ja de? :p höhö Roligt jobb ju typ hehe!!!..


Någon som vet hur man fixa de eller så? :D

Av Madelene - 22 januari 2011 23:07

Nehee ne de vart inte så mycke pluggande för mig idag:S men innan ja lägger mig ska ja läsa lite engelska tänkte ja:) för de är de ända ja ha kvar av de ska läsa lite i boken:)..

Hahahaha Loke låg i soffan å så låg han å drömmde.. å sen vaknade han till å då låg han å spratla med bakbenen å så såg ja ha han höl på me nå konstigt å de visa sig att han typ ha kissa på sig i sin dröm eller nå hahah kul vare men ändå ussh visst va itne så jätte mycket men ändå!!!

Älskling sa att vi kanske ska börja ha blöja på han haha huvva stakarn hehe:P

Ne nu ska ja kika lite på tve sen lägga mig å se nån film å läsa de dät kapitlet i engelskan de är inte så myckert så de gå på 5 min typ :P

So mni kanske ser med ha ja gjort om min blogg igen så va tycker ni va den första bättre eller den här?? själv vet ja inte men ja tror den här för den här är vi alla med på i vår lilla familj:P hehe..

Ne men säger väl godnatt då:P

Nattinatti


Bjuder på en bild på Loke å Riley när vi va ute idag å dom fick springa lös lite:)

     Klicka på bilderna så bli som större:D

G O D N A T T *

Av Madelene - 21 januari 2011 17:23

idag ha de varit en lite tuff dag för mig!!! Bakis å trött å så ha man diskat å tvättat å hängt tvät...

Men nu lönar det sig vill ja lova:D ..

Älsking håller på å laga go mat igen:D biff å potatis i ugnen å grönpepparsås å mini tomater:D guss så hungrig ja är nu av bara känna lukten :P ska bli så sjukt gott:P

De bli lite fredagsmys innan älsk drar iväg å jobba natt*

Nu ha ja äntligen mina böcker:D så nu ska de hård pluggas i dag ha ja inte hunit eller orka gjort nå men tror ja ska ta å sätta mig i två timmar eller så när älsk ha gått å jobba så man kan konsentrera sig ordentligt:) sen består mårgondagen av bara pluggande ha ja bestämt :D  så man kan ta de lugnt på söndag innan man få änumera upp gifter å göra på måndag:)

Ne nu ska ja kika lite på tve å sen blire maaaat :P...

Så ha en sån bra fredag :)


Hooj Hooj

Av Madelene - 18 januari 2011 17:47

Ja som ni ser ha ja gjort om min bligg lite:) vart nöjd faktiskt :P

Idag hade ja engelska å de ha väl gått sådär lite svårt att hänga med ibland eftersom hon pratar på engelska hela tiden men men.. Idag ha vi iallafall fått lite uppgifter eller mer uppgifter som ska göras till på måndag för då kommer vi få nya:) men ha ju ett tag på mig å fixa dom så de lär gå bra:)

Så nu är man hemma å ligger på soffan å ha plugga lite men känner att ja måste vila mitt huvud är rätt så trött idag:S..

Loke ligger under mina ben å sover så gott så han snarkar:) hehe söt han är!!!

Så ikväll när Mimmi kommer hem ska hon å ja ta en promenad med vovarna å släppa lös dom lite så dom få leka sig lite trött så kanske de bli lite träning med Loke efter de när han blivit lite trött för annars få man aldrig nån hejd på han:) men han är jätte duktig:)..

Ne nu ska ja se lite tve å sen plugga igen:)

Ha de:)


Bild på världens finaste hund<3^^

  

Av Madelene - 17 januari 2011 17:29

Ja äntligen ha man fått lite uppgifter ja kan göra hemma i matte :) så nu känns de som att man börja komma igång lite:).. Och nästan äntligen är väl att ja hoppas att ja få mina böker imorgon för dom kom inte idag:(..

Plus att ja va tvungen å beställa en till bok till engelskan som heter A bout a boy:) Ni kanske vet filmen :) men den ska vi tydligen läsa på engelskan så då va de bara å beställa den med så hoppas den kommer fort snart med:)

Nu ska ja ta å gå ut me Loke en sväng med Emelie å Riley :) sen bli de att plugga lite mer matte å umgås med Emelie å låta dogsen busa lite:P..

Så nu ska ja gå å klä på mig yter kläderna å dra:) så ha de så bra läsare^^


See ya!!

Ovido - Quiz & Flashcards