vemdalsjanta

Alla inlägg under november 2009

Av Madelene - 29 november 2009 17:37

Idag gör man inte allt för myket ligger i sängen å kikar på tadan å filmer:)

ha inte så mycket annat att göra just, i dag bli de nog iallafall tidig kväll efter som de är skola imorgon å ja ska med bussen 07.20 :S ...

Nu ska ja kika på nån mer film å bara ta de lugnt kanske ringa till älskling en liten stund :)


Ha de bäst alla

Hej 

Av Madelene - 28 november 2009 15:16

Sitter inne på rummet med en värme kudde på föterna efter man varit ute å hjälpt pappa kastat skräp:)

Så nu är man lite frusen.:/

Idag lär man inte sk göra alls nå mycket bara ligga å ta de lugnt.

kanske ut å gå en liten sväng i kväll om de inte bli för kallt efter som det snöar som bara den här i Vemdalen nu:)

Kul med snö få hoppas att de ligger kvar nu bara:)


Ha de göt orka inte skriva mera nu.

Pöss

Av Madelene - 27 november 2009 20:47

Då sitter man i vedalen hos pappsen =)

Idag ha man varit på skolan en sväng sen ha ja hjälpt pappa med de sista som va kvar i fasters lägenhet, så nu är vi klara där å ha lämna nyckel och de är skönt..

För nu ha vi min lägenhet kvar vi ska tömma men de blir inte fören den 12 dec :)

Så snart är man Vemdaling igen:D

Men nu ska ja kolla på tv och sen sova:)


Saknar den bästa så himla mycket :( <3

Men nästa helg bli de extra mys^^

Älskar dig Alexander <3

Av Madelene - 25 november 2009 14:17

Va och tog influensan sprutan i måndags å vart dålig efter nu ha ja varit dålig två dagar, men börjar bli lite bättre sån tur är:)

Idag har ja å Alexander varit tillsammans i 7 månader.

Det 7 underbaraste månaderna i mitt liv är de å mer ska de allt bli:)

Han är de bästa som har hänt mig. så otroligt glad att ja hitta sån underbar kille som han..:)

Älskar dig Alexander Strömberg<3 Mitt Allt!!!!  



Nu sitter ja hos mamma å hälsa på ville itne vara hemma själv i lägenheten efter som ja varit dålig... va riktigt dålig i natt så vill vara här utifall de skulle bli nå..

Men ha de bra alla nu ska ja vila:)


Pösss

Av Madelene - 4 november 2009 19:54

Idag ha min dag varit rätt så jobbig..  va till skolan å pratade med min mentor som inta llas va nå kul utan riktigt jobbigt.. Efter som min faster gick bort i måndags kväll:'( 

och igår så försvann allt på min dator bilder, musik allt :(  ha några filmer kvar för dom låg på en annan disk..

tyr ha ja spara mina bal å studentbilder på ett usb annars hade ja blivt änumer ledsen att sånna minen försvinnit å sen ha ja sån tur kvar alla bilder på min älskling:)

De som gjort min dag bra idag är att ja ha en så underbar vän Lina som alltid finns där å kan få en på gott humör å att skratta som ja ha haft väldigt svårt att göra efter de som hänt.. :/ <3 

Å sen ha ja en sån underbar å den bästa pappan man kan ha.. han finns alltid där för en med å hjälper mig en massa.. å de uppskatar ja så himla mycket Älskar min pappa så jävla mycket rätt ut sagt.. 

Tack pappa för att du gör för mig . vet inte hus kaj kan tacka dig tillräkligt.. Du är bara bäst <3

 

Saknar min älskling så mycket fast vi bara sovit utan varandra en natt:S 

men snart åker ja dit igen på fredag:) Ska bli så underbart, mår så bra att vara hos Alexander <3 

Älskar dig min Prins<3 

 

 

Och imorgon bli de kalas för lilsyran för hon bli hela 18 år:)

Grattis Cissi <3 hoppas du få en bra dag imorgon å dricker lugnt i helgen ;)

 

Ha de bra alla för nu ska ja kika på tv å vänta tills Lina ringer så ja ska möta henne sen fylla på min mobil sen

bli de ligga framför tven ett tag sen sova å skolan :)

Godkväll alla :)     

 

Av Madelene - 1 november 2009 14:03

Då va de söndag å lovet är slut:( Imorgon åker man till sveg igen.. Vill inte vara i Sveg hatar Sveg!!

Ska bli skönt att flytta till vemdalen igen:)  blir lite längre att åka för älskling när han hälsa på men de få han ta;)

Lär ju vara i sveg nån helg med:)

Ikväll bli det nog mysa lite extra med Älsk<3 Efter som att man åker imorgon..

Vill att skolan ska va slut nu at ja bli klr så ja kan flytta hit.. trivs så bra här. Det är så fint med:)


Nu ska ja ta å vila för ha grymt ont i kroppen å hostan vill inte sluta. så få väl försöka vila bort de..

Ha de bra alla läsare.. :)



Fick riktigt jobbig å dålig Nyheter idag:'( Min faster ligger på sjukhuset. Hon ha fått en stor blödning i hjärnn å nu ligger hon i koma. och troligtvis kommer hon aldrig vakna mera:'( Ha varit ledsen en timme nu å tänker på de hela tiden. tanken på att hon aldrig kommer vakn utan en väntan på att somnain:'( Sista gången ja såg faste va när hon va på skolan å fikade och vart jätte glad att se mig:(  hon ville att ja å pappa skulle komma på fika nån dag:'( men de blev tyvär inte av något ja kommer att ongra att ja inte gjort tidigare.. Kommer sakna dig som faan..  ha sätt dig varje dag ute å gått å sätt så glad ut.. :'(

Älskar dig Helena <3  Du får sova så gott

Ovido - Quiz & Flashcards