vemdalsjanta

Alla inlägg under maj 2010

Av Madelene - 30 maj 2010 13:49

Grattis mamma på Morsdag:) 

hoppas din dag bli en bra dag:D


Älskar dig otroligt mycket<3

  

Puss pusss<3


Av Madelene - 30 maj 2010 13:41

Nu vill ja att 7 veckorna ska gå riktigt fort så Älsklings å min lilla bäbis få komma hem hit:)

Så sjukt glad :D äntligen en liten pojke som vi alltid viljat ha:)  En engelsk staffordshire bullterrier :)

Här är en bilder på snyggingen vår..

    

Så sjukt fin han är:).. Längtar Längtar*


Nu ska ja å älsk till Svärmor å svärfar, dom ska bjuda på lunch:) 

hej hejj...:)

Av Madelene - 29 maj 2010 14:44

Ja men då bor man i Dalarna/ Grycksbo då:) Flyttade hit i torsdags:) å de är jätte mycikt här vill ja lova..  Redan riktig sommar så otroligt skönt:)...

Nu sitter ja i soffan med älskling, han spelar xbox å ja kikar lite på datan men ska snart fika lite eller kanske börja laga mat:).. 

Sen bli de nog att vila en sväng är sjukt trött å min förskylning ha inte gått över än så är lite hänig..:/... 

Ska försöka bli bättre på att kanske skriva i bloggen varje dag nu så mina päron vet va man gör här ;).... 

Snart fyller jag å älskling år med så få se va de bjuds på då eller va som händer.. de är inget planerat än såå.:) 

Men nu orka ja inte skriva med min mage skriker å ja är alldeles för trött^^.... 

Å snart ta mitt internet slut.. å älskling dator ä pajj så ja kan inte få kodnykeln som är till brebantet här hema men förhoppnings vis få vi till de snart ...

Så kommer inte att kunna sriva blogg på nå dagar nu å då vet ni ju varför, för ja ha inget internet:/..

Men men.. Ha de bra alla läsare så länge:).. 

KramKram

Av Madelene - 23 maj 2010 16:46

Min förskylning är inte bättre i morse kände ja mig rätt oki.. men nu gör jag de inte:(

SÅ imoegon bli ja nog hemma å vilar och så passa på att packa lite för föyttent till min älskling:)...


Men nu orka ja inte skriva med helt slut i kroppen så ska ta en dusch och sen lägga mig å se en till film... 

hejj så länge:P



Av Madelene - 22 maj 2010 20:59

Faan va ja är förskyld!!! å de kom bara över en natten poff sa de bara!!!! 

Har inte tid med å vara sjuk nu... ha en sak kvar på skolan å göra ..så ja hoppas verkligen att de blir bättre till på måndag... 

Plus att Alexander kommer på tisdag å då vill ja inte vara sjuk å tråkig.. 

Ajaja nu ska ja se film å sen sova så ja kanske bli frisk snabbare.. 


Natti natt läsare*

Av Madelene - 19 maj 2010 22:26

Äntligen är j klar med projektarbetet å rapporten=D

Väldigt nöjd!! Fick också veta idag att ja ha chans att pröva göra nationella i matte A och de ska ja så klart prova göra, för klarar ja de så få ja ju G i matte och ja har IG nu.. så de hade varit kung om ja fixa de.. men de tvivlar ja på att ja kommer göra.. men värd ett försök:P..

Plus att ja ha kvar tig svets provet än men de kommer j nog fixa imorgon hoppas ja:P

Sen är ja faktiskt klar med allt... Riktigt nöjd är ja..:D

Så nästa vecka flyttar man till Dalarna :D ska bli underbart faktiskt tihih... 


Ne nu ska ja sova så ja är pigg till i morgon.. nationella börjar ju kl halv nio såå:P 

Håll tummarna för mig^^


Godnatt alla läsate*

Av Madelene - 16 maj 2010 13:02

Har inte sovit nå bra i natt.. Har funderat alldeles för mycket..:S

Ligger fortfarande i sängen orka inte göra ett skit idag, så de bli bra ta de lugnt..

Å imorgon börja man fitt skolan igen... Vill inte mer...

Nu vill ja ha nästa vecka för då kommer Alexander å vill verkligen träffa han nu.. han få mig att tänka på annat å må bra även om man bråka ibland men sont som händer.. men han är de bästa som finns mår så bra med han<3 Guu va ja saknar han..:(....

Ne nu ska ja fortsätta lyssnar på musik å tråka.. vill bara sova bort hela den här veckan.. men men..  


  

 Hej hej......

Av Madelene - 15 maj 2010 23:28

Fyfan va ja är le nu på den där


jävla fitt skolan..


Bryter fan ihop snart!!!


Vill bara här ifrån nu å skita i allt


å alla idioter!!!!





Godnatt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards