vemdalsjanta

Alla inlägg den 24 april 2010

Av Madelene - 24 april 2010 23:43

Idag va ja å köpte en 1 års pressent till älskling:)

Han hade prata om att han ville ha citron träd:p å så då fixade ja et sånt..

men billigt va de inte bill ja lova ett litet citronträd med kruka å så köpte ja litet kort med gick på 420 kr:o.... men de va lätt värt de för efter som alkling köpte ett par byxor för 950 kr åt mig såå:) Men han vart faktiskt jätte glad å tur va ju de:P heheh...

Sen va vi iväg å grillade i dag:) kul å gott:P roligt sällskap:P

Sen ha ja färga håret igen:P så nu är ja blond så nu behöver ja inte färga med fören ja få en hemsk utväxt;) hehehe ...


Imorgon bli de att åka till sveg.. Skolan börjar ingen.. om ja nu få komma tillbaka.. För tyligen fick inte dom andra vara på skolan fast dom inte hade nån praktik:O.. så jaa jag hoppas verkligen efter som ja ha haft praktik i tre veckor såå.. annars känns de onödigt att ja åkte hem redan i morgon... men de märks väl..:)...


Nu ska ja se att ja packa de ja ska ha med mig..

sen bli de myxa med älskling å sen sova så man tar sig upp å såå:)

Bli nog donken imorgon med;) gött:P höhöhö...


Resultatet på håret.. lite gult än men de försvinner med silver schampo några gånger:P

  



Citronträdet ja köpte till älsk<3 ^^

  



Jag å min underbara pojkvänn <3 Älskar denna menniska enormt<3

  



Men nu säger ja godnatt iallafall:P

NattiNatt läsare:D

Ovido - Quiz & Flashcards