vemdalsjanta

Alla inlägg den 8 oktober 2010

Av Madelene - 8 oktober 2010 14:18

Nu är ja minnsan redo för snön:) Så nu få snön gärna komma;)..

Köpte jackan idag ja ha kolla på ett tag nu:) så vart att ja köpte den idag å jag är riktigt nöjs:D

Passar riktgit bra till mina nya täckisar med å min rosa mössa så nu är man färg glad:)


  


Fick också mina byxer idag som jag vinnit på tradera :)

Dom va lite för tajta men alltid bra med en storlek mindre för dom töjer ut sig efter ett tag ändå så då är de alltid bättre med mindra för annars bli dom alldeles förståra istället:)

  

Åååh tycker om min nya jacka så grymt mycket så jävla skön :)

men nu ska ja äta lite glass å varma hallon å se på film:)

Ikväll tänkte ja ta mig ett glas vin i min ensamhet.. men de e alltid gott med ett vinglas på kvällen ibland å va länge sen nu man drack de såå:)

men men ha de bra

HejHej..:)

Ovido - Quiz & Flashcards