vemdalsjanta

Direktlänk till inlägg 5 juni 2010

Chill dag:)

Av Madelene - 5 juni 2010 19:06

Idag ha ja bara haft en lugn dag nästan =)..

Va ute och gick med svärmor en sväng  i de härliga vädret.. 

Sen va de bara hem å vila lite å sen tvätta å såå..

Så nu ligger ja på soffan å äter Chips, Godis, å Dricka =P mumms*

Men ska snart gå å hänga upp tvätten!!


Längtar tills imorgon lite faktiskt :) för då är de min födelsedag^^

Men de bli väl inte nå firande precis bli nog mest som en helt vanlig dag :)

Och min mobil kanske inte kommer å funka imorgon för mitt gamla kort sluta funka å ja få inte de nya fören på måndag eller tisdag så då vet ni som försöker få tag på mig att ja inte bara skiter i de utan att mitt kort gått ut:)...

ajaa.. nu ska ja hänga tvätten.. 


Hejjehjj:)

 
 
Ingen bild

nilsvallen

6 juni 2010 01:34

GRATTTIS lilla gumman på 21 ÅRS DAGEN hälsningar från mamma OCH Kenneth.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madelene - 4 mars 2013 16:10

Hej å hoj :).. Tänkte ja skulle skriva en rad eller två eller fler va ju ett tag sen som alltid men dom som är nyfikna å läser få nöja sig me de ja skriver lite då å då ;) för att lova att ja ska bli bättre går icke de ha man ju märkt för ett bra t...

Av Madelene - 22 januari 2013 21:37

Hej hopp .. Ja du jag å en kompis tog å färgade mitt hår igår!!:/ blekte de två gånger så nu ser ja ut som en morot i topparna å vit i håtbotten å gul:(.. Men va gör de ;) imorgon blire in till stan köpa en till blekning å ha i den i de somär lite ...

Av Madelene - 10 januari 2013 20:21

Tjo hipp bloggen!! Idag ha man städat hela lägenheten å diskat 3 gånger först från gårdagens middag åh sen efter ja bakade bröd å sen efter maten :) duktig ja e ;).. Men nu äre iallafall rent å fint här hemma :D.. Igår va ja till borlänge. Körde ...

Av Madelene - 4 november 2012 10:41

Ja gårdagen va kul så länge de vara..:).. Va först hos några vänner å de va jätte kul :D. Men sen när vi drog på krogen så va de inte lika kul :/.. Vissa vänner fick inte komma in så då va de inge kul att inte alla va samlade:/.. Så vi få hoppas näst...

Av Madelene - 31 oktober 2012 01:44

Idag ha de varit en härlig dag med älskling

Ovido - Quiz & Flashcards