vemdalsjanta

Direktlänk till inlägg 4 november 2009

Rätt så jobbig dag:S

Av Madelene - 4 november 2009 19:54

Idag ha min dag varit rätt så jobbig..  va till skolan å pratade med min mentor som inta llas va nå kul utan riktigt jobbigt.. Efter som min faster gick bort i måndags kväll:'( 

och igår så försvann allt på min dator bilder, musik allt :(  ha några filmer kvar för dom låg på en annan disk..

tyr ha ja spara mina bal å studentbilder på ett usb annars hade ja blivt änumer ledsen att sånna minen försvinnit å sen ha ja sån tur kvar alla bilder på min älskling:)

De som gjort min dag bra idag är att ja ha en så underbar vän Lina som alltid finns där å kan få en på gott humör å att skratta som ja ha haft väldigt svårt att göra efter de som hänt.. :/ <3 

Å sen ha ja en sån underbar å den bästa pappan man kan ha.. han finns alltid där för en med å hjälper mig en massa.. å de uppskatar ja så himla mycket Älskar min pappa så jävla mycket rätt ut sagt.. 

Tack pappa för att du gör för mig . vet inte hus kaj kan tacka dig tillräkligt.. Du är bara bäst <3

 

Saknar min älskling så mycket fast vi bara sovit utan varandra en natt:S 

men snart åker ja dit igen på fredag:) Ska bli så underbart, mår så bra att vara hos Alexander <3 

Älskar dig min Prins<3 

 

 

Och imorgon bli de kalas för lilsyran för hon bli hela 18 år:)

Grattis Cissi <3 hoppas du få en bra dag imorgon å dricker lugnt i helgen ;)

 

Ha de bra alla för nu ska ja kika på tv å vänta tills Lina ringer så ja ska möta henne sen fylla på min mobil sen

bli de ligga framför tven ett tag sen sova å skolan :)

Godkväll alla :)     

 

 
 
Vicky

Vicky

7 november 2009 10:39

hon gick bort i söndags å inte i måndsags.

http://vildavickan.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madelene - 4 mars 2013 16:10

Hej å hoj :).. Tänkte ja skulle skriva en rad eller två eller fler va ju ett tag sen som alltid men dom som är nyfikna å läser få nöja sig me de ja skriver lite då å då ;) för att lova att ja ska bli bättre går icke de ha man ju märkt för ett bra t...

Av Madelene - 22 januari 2013 21:37

Hej hopp .. Ja du jag å en kompis tog å färgade mitt hår igår!!:/ blekte de två gånger så nu ser ja ut som en morot i topparna å vit i håtbotten å gul:(.. Men va gör de ;) imorgon blire in till stan köpa en till blekning å ha i den i de somär lite ...

Av Madelene - 10 januari 2013 20:21

Tjo hipp bloggen!! Idag ha man städat hela lägenheten å diskat 3 gånger först från gårdagens middag åh sen efter ja bakade bröd å sen efter maten :) duktig ja e ;).. Men nu äre iallafall rent å fint här hemma :D.. Igår va ja till borlänge. Körde ...

Av Madelene - 4 november 2012 10:41

Ja gårdagen va kul så länge de vara..:).. Va först hos några vänner å de va jätte kul :D. Men sen när vi drog på krogen så va de inte lika kul :/.. Vissa vänner fick inte komma in så då va de inge kul att inte alla va samlade:/.. Så vi få hoppas näst...

Av Madelene - 31 oktober 2012 01:44

Idag ha de varit en härlig dag med älskling

Ovido - Quiz & Flashcards