vemdalsjanta

Alla inlägg den 11 februari 2010

Av Madelene - 11 februari 2010 18:52

Nyss hem kommer från After skin:) 

Och bra va det:D Dom är ju grymt jävla bra:)

Och snart ska ja iväg igen kl 20:00 för att vara barnvakt, fast ungen kommer sova så ska väl bara va där utifall han vaknar medans mamman e å rockar loss på Dans;) höhöh...

Så ja lär ligga å kika på tv å bara må gött.. å kanske prata lite med den bästa som jag saknar så otroligt mycket<3

Ne nu ska ja vila lite innan man drar^^...

  


Ha de hej ..   =D


Av Madelene - 11 februari 2010 13:12

Då ha man nyss vaknat till liv.. :)

Idag så va vi lediga, för att lärarna är på nån kurs..

Så idag ska ja kanske upp på Afreski med evelina å hennes famiilj:)

Sen i kväll ska ja ju vara barnvakt.. :)

Sen vet ja faktiskt inte va ja ska hitta på mera bli väl att umgås med Evelina kanske skulle ja tro:)

Nu tänkte ja att ja ska börja göra mig i ordning ifall men ska med upp på skalet:)

Skulle va rätt kul att åka it för de är ett bra band som ska spela mins inte va dom heter men men  hehe :P rydell en qvick tror ja de va kanske inte stava så men någor sånt hahah :P


Nu palla ja inte skriva mera ska fixa mig å så nu..

Men ja lär åter komma i kväll när ja ska lägga mig å samman fatta hur dagen varit:)

Ha de så länge...


Saknar min pojk :( <3  

Ovido - Quiz & Flashcards