vemdalsjanta

Alla inlägg den 15 oktober 2012

Av Madelene - 15 oktober 2012 20:15

Ja som alltis var ju det ett bra tag sen.. Men dka väl försöka bättra mig som ja alltid säger så få väl se om man kommer ihåg bloggen nu då :D.. Tänkte ja skulle sätta mig ner i soffan å gö om blogge lite :) iallafall gö ett försök :)..
Allt är iallafall bra med mig:).. Ha jobb just nu på bruket igen men bara till i sista november. Men sen få de nog bli å jobba här i Grycksbo på dagis igenom time pool :).. Har ju inte hört nå mer som personlig assistent så få väl försöka hitta nå annat så länge iallafall å hoppas att man senare kanske få nå .. Lite jobbigt på jobb sidan just nu.. Hatar å va arbetslös å hatar å söka jobb å hatar arbetsförmedlingan så trött på å gå där så onödiga grejer man går på:/..

Ne nu ska ja inte va sån ;). Nu ska ja mysa med älskling å kika på teve å äta mina pepparkaks muffins ja gjorde idag mums ^^.. Sen få de nog bli ett bad innan man lägger sig.. Börjar få jul känsla så nu vill ja börja julpynta :).. Va å kika höstgardiner idag för ja ville ha lite förendring hemma men hitta aldrig nå ja verkligen vill ha :/ så få vänta till efter jul å köpa nytt hem å pysla på ;)..

Ne ha de så hoppas ja själv att man ska va här litte oftare ;)..

Mina goda muffind ;)

Ovido - Quiz & Flashcards