vemdalsjanta

Direktlänk till inlägg 5 februari 2012

Söndag å detta va ett tag sen :)

Av Madelene - 5 februari 2012 17:00

Nemen hej å hopp alla som läser min blogg :)

Tyvär så ha ja ju itne kunna uppdaterat min blogg eftersom internet ha kronglat åt oss hemma här å gör de fortfarande men de funkar ibland som tur är :)..

Jag ha iallafall varit jätte jätte förskylld :/ har inte haft någon röst. men nu är den tillbaka men fortfarande lite svag ibland :P..

Så veckan som va vart de bara en dag ja hade praktik:(  å de ha varit ritkgit tråkigt faktiskt eftersom ja trivs så bra å haft så kul. Men imorgon ska ja minnsan dit iallafall, är fortfarande lite snorig å ont i halsen men de är ju itne hela världen är ju iallafall piggare så å de är huvudsaken tycker ja barnen är ju ändå så snoriga så man lär va snorig ett bra tag själv med....


Idag ha jag å älsk varit till svärmor å ätit go lasagn å fick med mig till matlåda med så ja är nöjd eftersom de är så sjukt gott hennes lasagn:P

Men nu är vi hemma å ja och Loke sitter framför brasan å myser för de är så kallt :/.. Men nu värmer de gött:P..


Har haft så sjukt jobbia drömmar dom tre sista nästerna nu så ja mår sjukt dåligt å har vaknat så tidigt på morgonen å varit tvungen å kliva upp för att somnar ja om så fortsätter drömmen bara å de vill ja ju itne så då äre ju bara å gå upp då å kika på teve iställlet . men sen äre de att ja ha vaknat kl 3 på natten dom nätterna med å då kan ja ju inte bara kliva upp plus att man är trött så då äre bara å somna om å drömma dom obehagliga drömmarna igen:( ..

Har till å med vaknat upp av att ja grinar :/.. men inatt då vill ja inte å hoppas ja att ja itne drömmer eftersom ja ska upp 6 imorgon eftersom ja börjar halv åtta å måste gå här ifrån vid 7 så ja behöver sömn..


Men nu ska ja ta å mysa ner mig lite till innan jag ska ut å övningsköra lite:).. Va ett tag sen nu så få nog bli å köra ine i byn idag bara eftersom de är mörkt med..

Har också fixa körtillstånd med Annika med nu skickade in handledaransökan nyss så de ska bli skönt å få en till å övningsköra med så kan man ut lite oftare :) Och med Annika kan ja köra med ända till funäs när man ska dit å hälsa på Amanda :) Så de ska bli ritkgit kul faktiskt å nu ska ja verkligen försöka å fixa de här så man bli klar någongång å kan lägga allt detta åt sidan eller va man säger :P För nu vill ja å behöver ja ha körkort!! :)

SÅ de bli till å plugga nu om dagarna med eftersom de itne blivit så mycke med de sista månaderna men ja ha nog de mästa kvar i huvudet iallafall :P..  Så detta ska nog gå bra tillslut..


Ne hade så få man se när man återkommer här igen bli ju itne så ofta ;)..

HujjHujj!!!

 
 
Ingen bild

nilsvallen

12 februari 2012 00:54

Tjaa tjejen!! Hur går det med praktiken? du är lite dålig att skriva bloggen... Jag älskar ju att komma ner på morgonen och kunna läsa vad ni har gjort under dagen. Jag är i alla fall stolt över mig själv, i dag har jag inte rökt på 14- dagar. jag spar pengarna till ett enkelt sommar bröllop. 7-rätters, korv och ett sex pack ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madelene - 4 mars 2013 16:10

Hej å hoj :).. Tänkte ja skulle skriva en rad eller två eller fler va ju ett tag sen som alltid men dom som är nyfikna å läser få nöja sig me de ja skriver lite då å då ;) för att lova att ja ska bli bättre går icke de ha man ju märkt för ett bra t...

Av Madelene - 22 januari 2013 21:37

Hej hopp .. Ja du jag å en kompis tog å färgade mitt hår igår!!:/ blekte de två gånger så nu ser ja ut som en morot i topparna å vit i håtbotten å gul:(.. Men va gör de ;) imorgon blire in till stan köpa en till blekning å ha i den i de somär lite ...

Av Madelene - 10 januari 2013 20:21

Tjo hipp bloggen!! Idag ha man städat hela lägenheten å diskat 3 gånger först från gårdagens middag åh sen efter ja bakade bröd å sen efter maten :) duktig ja e ;).. Men nu äre iallafall rent å fint här hemma :D.. Igår va ja till borlänge. Körde ...

Av Madelene - 4 november 2012 10:41

Ja gårdagen va kul så länge de vara..:).. Va först hos några vänner å de va jätte kul :D. Men sen när vi drog på krogen så va de inte lika kul :/.. Vissa vänner fick inte komma in så då va de inge kul att inte alla va samlade:/.. Så vi få hoppas näst...

Av Madelene - 31 oktober 2012 01:44

Idag ha de varit en härlig dag med älskling

Ovido - Quiz & Flashcards