vemdalsjanta

Alla inlägg den 18 januari 2012

Av Madelene - 18 januari 2012 21:08

Nu ligger man i soffan hemma i lägenheten å är rätt så trött å fundara på om man ska ta å lägga sig å se på Tre kronor med älskling:) de vart mycke "å" nu heheh..

Nu vet ja vad ja vill ta å spara pengar till ^^ men de få ingen veta mohahah.. men de är väligt dyrt iallafall:/ :)... Så man få se hur de blir med den saken :P..


Inte ha man hört nå från arbetsförmedlingen änu heller å dom som vill att man ska göra allt så fort å på en gång.. jäkla segråtter.. vill ju börja med praktiken nu så tråkigt å bara vara hemma å inte göra ett skit!! så nu hoppas ja kanske få brev eller mail imorgon från dom så man få börja...

Men ska ska bli riktigt kul å få komma ut på en Förskola å leka me barnen å pyssla :P.. Har själv funderat på om man kanske ska köpa hem nå å pysla med typ nå lera å göra kylskopsmagneter eller smycken av leran hade varit kul sånt man själv gjorde på fritids när man va liten å på kyrkis. de va roliga tider de :D..

Måste ju försöka hitta nån hobby å hålla på med här hemma när man ha dö tid :)..

Så de ska ja ta å fixa^^..


Men nu ska ja göra mig redo för sängen för imorgon ska ja fan i mig kliva upp i tid .. sover alldeles för länge om dagarna så i morgon upp tidigt eller i tid å ta en dusch å fixa till mig lite för de va att tag sen börja bli för slapp med mitt utseende å de ska man inte bli för slapp med för till slut ser man ut som skit som är på gränsen för mig nu ;)..

Så sminka mig å ta hand om mig imorgon ska ja gö..

Sen få vi se va resten av dagen ha att erbjuda :) Ta å städa här hemma lite kanske ..



Ne sov gott  mina läsare och drömm sött

 


Ovido - Quiz & Flashcards