vemdalsjanta

Alla inlägg den 8 oktober 2011

Av Madelene - 8 oktober 2011 19:32

Ne nu gick de dåligt här :) ha fåt lite klagomål av min älskade vänn Simone idag att ja inte uppdatera nå men ja ha inte så mycke å skriva eller ha väll massor man kan skriva om men orkar aldrig men nu gör ja väl ett försök igen då :P

Har varit i Sveg å Vemdalen i två veckor rätt så skönt å komma iväg lite än å bara sitta här hemma å inte göra nå så ja ha haft jätte kul:) Va kul å få träffa Oliver å se hur stor han blivit så ha legt med han hela dagarna å varit uppe tidigt på morgonen å myst i sängen framför barnprogram å sen somnat om :) Ha filmat han lite med så lägger in en film i slutet av inlägget på han om ja få till de ha kronglat lite så :(.. mäsks väl ^^...

Just nu halvligger ja i soffan å kikar på tve å har försökt å plugga lite körkort men fatta inte ett skit va ja läser idag så ja gav upp annars blire bara fel.. så gör nya tag imorgon igen :P för på måndag börjar min intensivkurs på två veckor så första körlektionen är vid 10 :P så är lite närvös men de ska nog gå bra tror ja :P har en bra känsla av detta :P ska bli så skönt att förhoppningsvis ha körkort i slute på månaden :P Underbart rättare sagt att kunna ta sig vart man vill å lättera å få jobb håller på å ska söka jobb med men känner att ja vill ha klart körkortet först å bara fokusera mig på de annars blire bara pannkaka av allt om de bli förmycket på en gång.. så ska fokusera på körkortet :) så håll tummarna för mig nu ^^..

Ne nu ska ja mysa ner mig lite i soffan me loke å vänta på att älsk slutar så ja få mysa med han <3.

Så ha de bra så hoppas ja att ja återkommer kanske imorgon eller på måndag ska ja försöka komma ihåg å skriva å berätta hur första dan på körskolan gick :P


Ähh veta faan hur man lägger ut en film här!!! krånglit som faan varför måste dom krongla till de på de här viset att man inte förstår aja ska se om någon kan visa mig eller nå om de är nån som vet så släng in en kommentar hur man ör så är de gulligt :) ...


Bjuder på lite bilder istället då :)

Min snygga vurp ja gjorde utanför amanda tippade av att mina väskor va så jävla tunga haha.

    Fanny steker i höst solen :P

    Tar mig en brakköl på veras i funäs :P

          GoFisen Oliver <3 En underbar liten grabb dedära helt unferbar^^ Saknar han å Evelina redan<3 ^^ haft en grymt mysiga dagar i Vemdalen hos dom :) <3  


Ne nu tven ^^

Ha det gött allesammans som läser min blogg :)

HejjHejj Dåå!!!



Skapa flashcards