vemdalsjanta

Alla inlägg den 9 juli 2011

Av Madelene - 9 juli 2011 20:24

Men det här va länge sen :P

ja jag ha tagit lite semester från bloggandet kan man säga är rätt så trött nu när man jobbar å sen orka ja inte uppdatera å glömmer bort de då man ha fri vecka :)

men ska försöka bli bättre på detta igen :P

ja de händer itne så mycket för mig del jobbar på å vilar å ute när de är fin väder :P

Vet itne ritkgit vad ja ska kriva just nu men ska snart dra iväg å jobba min tredje natt på denna perjod sen ha man 12 timmar natt imorgon sen ha man fri vecka så få se vad man hitta på då få hoppas de bli fin väder men enligt aftonbladets väder på min mobil så ska de vara de men man vet ju aldrig..

Ne nu ska ja ta å bara chilla lite framför tven å sen dra å jobba vid halv tio.:)

Men här är iallafall en bild på hur mitt hår vart när ja för längde de igen:P nu vart ja riktigt nökjd men börja nu bli lite risigt ha haft de snart i tre veckor tror ja å de slits ju lätt men men

Ha de gött så hoppas ja vi hörs kanske imorgon eller så fort som möjligt:P

HujjHujjj


      Så ser min frilla ut :P


Ovido - Quiz & Flashcards