vemdalsjanta

Alla inlägg den 4 maj 2011

Av Madelene - 4 maj 2011 23:11

Dagen ha varit lugn men nervös med matte provet!

Men nu ska ja ta å lägga mig efter att sätt de man vill se på tven å de är lika spännande varje gång bara att de va ingen höjdare när de va musikal på Grays idag!

men men..

Ne nu blire mysa ner i sängen å kika på filmen Cradle will fall*

En skräckis så ska bli spännande!

 

Den ser ju ganska så spännande ut å läskig:s ;)  

Men tur är ju älsk hemma så bli man rädd kramar man han hårt ;) höhö

Men imöra börja han natt å ja måste sova själv:(

så då blire bara branfilmer som gäller;)


*Men nu ska ja slänga mig i säng*

     

  



                      


Av Madelene - 4 maj 2011 15:58

Då är man hemma å nu lagar jag mat ! Så de få bli ris å hamburgarkött å broccoli med vitlöks dressing:P så ja hoppas de kommer vara gott för ja e hungrig:) fans inte så mycke annat å välja på här hemma idag:)


Ja matte provet gick väl så där tror ja svara på de mästa å gjorde så gott ja kunde så återstår å se va man får då :)

Snart ha man ju nationella med åh så de hoppas ja verkligen ja klarar klara ja nationella så få ja G så ja hoppas verkligen!!

Men nu måste ja kolla maten innan de bli bränt :P

Så hej då :D  

Av Madelene - 4 maj 2011 12:09

Ja i dag ha ja då matte prov..=S

Så önska min lycka till håll tummarna för att de kommer gå bra å att de är lätt!

Nu går snart min buss så nu måste ja skynda mig

återkommer å säger hur de gått eller hur de kännst om  de gick bra  eller ej så

hörs senare :)

                                                  
                      

Ovido - Quiz & Flashcards