vemdalsjanta

Alla inlägg den 3 maj 2011

Av Madelene - 3 maj 2011 23:09

Ne nu är de natti natt för mig !! :)  Eller ska lägga mig å kika på film å sen sova :)

De få bli filmen Remember me... va ett tag sen man såg den å Cecilia som går  med mig på engalskan fick mig å tänka på den nu så få bli den då minns ändå inte nå av den så:)

Åh nu är älsk hemma från jobbet så bli att pussa å mysa lite med han innan man somnar med^^ ...

Så ja säger väl godnatt då !

Och önska mig lycka till imorgon på matten för de behöver nog ja igentligen en lyckospark i röven skulle ja behöft med tror ja:P jaja !


Nattinatten på er ^^  

Av Madelene - 3 maj 2011 20:04

Jahops idag fick ja reda på vad ja fick på Engelska testet :/ de va itne nå vidare precis fick 15 poeng men g va 25 :( så de sög de va itne så många som klara de heller men komer nog få göra ett försök till å tur e ju de:)

Och imorgon ha man Matte prov på ekvationer å massa skit kommer fan gå åt helvete för ja fatta inte nå av kapitlerna vi ska ha provet på men ska bli spännande åh se hur de går:P...

Just nu sitter ja i i soffan å slöar bara å kikar på tven :) åh invänter att kl ska bli tio så älsk få komma hem från jobbet så ja kan pyssa å mysa med han^^<3 vi hade de grymt jävla mysikt i går när han kom hem mums vilken goding ja har till pojkvän måste ja säge ;) hahaha..

Juast ja jag skulle ju tvätta idag så gik ner med massa tvätt men d såg ja att ja vi har tvätt tid i morgon så de va ju bara å vända på klackarna å gå tillbaka :/ hehe...

Ne nu blire forstsätta se tve å käka naturchips mums* ^^

Hejjhejj


Just ja vad tycker ni om min nya blogg disagn hur de nu stavas hahaha ajaj :P


Älskar min underbara lilla Familj  

Alexander Strömberg å LokeBoy   


Skapa flashcards