vemdalsjanta

Alla inlägg den 5 april 2011

Av Madelene - 5 april 2011 22:22

Nu sitter ja å älsk i soffan å kikar på nå kändis matlagning:)

rätt så bra, om inte annat rätt så roligt :)

Ne nu ska man nog ta å sova snart ha itne haft mycke sömt i natt för älsk ha itne mått nå bra,

men nu ser han ut å må bättre så få se om de bli Sveg imorgon eller på torsdag:) hoppas ja:) vill verkligen hem å hälsa på va jätte länge sen:/!!!


Idag ha de försig varit en bra dag eller dagen började bra =D

Jag fick nämligen jobbet på pappersbruket :) så i sommar bli de å dra in pengar å sen ta å fixa körkortet äntligen:) för då har man verkligen inkomsten för de...

Längtar faktiskt nu ska bli kul riktigt kul:)..


Ne men nu säger ja natten för nu ska ja se lite tv å sen lägga mig i snarklådan som pappa säger Saknar pappa grymt mycket hörde en låt idag som fick mig å tänka extra mycket på han så ja hoppas vi tar oss iväg å att älsk känner sig bättre så ja få krama om pappsen^^

G O D N A T T *

Av Madelene - 5 april 2011 11:54

Idag komm de en Lip Balm Volume Booster i brevlådan =D

Det är en läppbalm som gör att man få mer volume i läpparna så att dom sväller lite typ:P

Den är lite obehaglig att ha på Den värmer å svider lite men de bli faktiskt skilnad :D

Glömde dock ta blid på mina egna men hittade en som använde samma som ha före å efter bild :)

Så så här bli de ja tycker att de bli sklinad:P

 

Hon gör lite olika med munnen men de bli faktiskt skilnad :) fränt tycker ja för bara som en läppsyl som gör de:D

 

åh så här ser den ut å fins att köpa på StyleByTyra.se för endast 49kr

Jag är faktiskt riktigt nöjd..

Ovido - Quiz & Flashcards