vemdalsjanta

Alla inlägg den 10 mars 2011

Av Madelene - 10 mars 2011 22:21

* Kvällspromenad med Loke..

* Göra sig i ordning för säng..

* Kika på nån film eller spela lite..

* Sova..

  

G O D N A T T *

Av Madelene - 10 mars 2011 12:26

Ja idag är ha skit trött på dåligt humör å ja vette gudan!

Ha knappt sovit nå inatt för älsk är förskyld å måste gå upp å snyta sig hela tiden:/ stackare<3...

Å igår så kom ja itne in på min hotmail eller msn så nu ha ja varit tungen å skaffa en ny fö de är nogon som hackat sig in på min å spärrat den:(

men min nya är iallafall madelene_strom@hotmail.com... så nu mina vänner hoppas ja att ni adda mig på min nya msn eftersom ja inte kommer åt min gammal:(..

ajaj nu ska ja äta lite frukost sen bli de nog en film å sen en lång promenad me Loke.. Älsk drar å jobbar vid ett till tio ikväll så ja bli själv:( så ja kommer väl bara liga å kika på massa filmer å mys med Loke:)..

Ne men hörs kanske sen återkommer väl om ja sätt en riktigt bra film :P


Kramar!

Ovido - Quiz & Flashcards