vemdalsjanta

Alla inlägg den 16 februari 2011

Av Madelene - 16 februari 2011 20:58

Men idag ha väl dagen varit inte just vidare men men..

Nu är den kanon :) Varit i skolan å de gick faktiskt bättre än förvänat:)

åh sen när man kom hem satte man igång å lagade mat, Pyttipanna med ägg å rödbetor grmt gott :P mums*..

Å sen drog ja å älsk iväg på gymmet:) så körde lite ben å armar så imrogon kommer man någ vara stel å jävlig, men ska iväg imorgon ingen :P bäst å fortsätta nu när man ha kommit igång lite:P

Just nu sitter man hemma hos mina svärföreldrar:) Jag å älskling sa bo är till på Lördag/söndag:). så de bli fult hus med med mig älskling å tre galna hundar ilafall en av som Loke vid namnet;) hehehe Men de komemr nog gå skit bra tror ja lite livat på dagrna bara:P..

Jag har duschat Loke med idag:) passa på är man är bor här där man kan stänga in han i dushen så att de inte bli blött överallt:) gå riktigt bra å duscha han här då sitter han snällt å fin så:)

Ne nu ska a å älsk ta å kika på film:)  Så ha de så bra alla som läser min blogg ^^..

Så vi säger Godnatt med på en gång:P

Å hoppas att Kikki å Ruben få de roligt på sin resa mins ie riktigt vart dom skulle men aja hoppas dom få de bra iallafall:) Å massa med Kramar till dom^^..


Hejjjdå...          Älskar Alexander Strömberg Enormt Mycket<3

Ovido - Quiz & Flashcards