vemdalsjanta

Alla inlägg den 29 september 2010

Av Madelene - 29 september 2010 21:49

Idag ha jag å Amanda varit in till Falun å shoppat lite:D

Är riktigt nöjd med mina fynd å så;) höhö..


Klockan ja köpte:)

 

Mitt smink ja beställde för nån dag sen kom idag med:)

_________________________________________

Vit linne å en kläning älskar kläningen:D åså köpte ja öhängen:)

__________________________________________________

 

Ett par jeans vart det med å snowbordbyxor till vintern :)

Me like;)...

_________________________________________________

Å lite mer andra bilder från idag då ja provade klänningen å linnet:D

       


Så ja är riktigt nöjd:) Nu vill ja bara ha en snowbordjacka som ja hitta med: men de få vänta ;) ha jacka så ja klara mig så länge;)

Men nu ska ja läggas mig på soffan å kika på kungarna av T...... :)

ha de:)     


Ovido - Quiz & Flashcards