vemdalsjanta

Alla inlägg den 12 september 2010

Av Madelene - 12 september 2010 13:49

Ne ska man försöka att skärpa sig lite kanske med de här bloggandet??!!

Ha försig varit sjuk å ja ha inte haft nån lust att skriva ha inte haft så mycket spännande å berätta:/.. men nu ha ja iallafall en ny dator å en ny mobil å så ha ja fått blivit timvikarie men ha inte fått jobba nå än:/ så ja hoppas ja få göra de snart för ja ha tråkigt som bara sitter hemma å trökar, men men...


Just nu sitter ja i soffan å kollar på repris om Idol:) å de e alltid lika bra..

Men nu ska ja snart göra mig iordning så man känner sig lite piggare:)

Sen vet ja inte vad ja ska hitta på faktiskt de e ju söndag så finns inte så mycket att göra så de bli väll chilla framför tven å umgås ed älsk å loke:)

ska kanske fixa om min blogg lite om ja orkar:) och försöka uppdatera den mera..:)

Här kommer lite bilder som ja tagit denna tid då ja inte skrivit blogg å min dator ja köpt:)


BILDER!

   Min dator lite suddig bild bara..

   Jag/ Nyfärgat hår å ögonbryn..

   Loke som blivit lite större:) Å växer de gör han å så ha han tappat tänder nu å flera som är lösa å nya som kommer fram:)

   LokeBoy<3

 

Nu orka ja inte lägga upp nå mer;) men de e lite å bju på iallafall..

Ha de så bra läsare om ni nu läser min blog:):/.. kanske lite svagt med de på den kanten men ja hoppas ni fortsätter läsa om ja skriver:)..

HeejHeej!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards