vemdalsjanta

Alla inlägg under juni 2010

Av Madelene - 9 juni 2010 20:20

Jag ha världens bästa pojkvän   

Även man har dåliga dagar^^

Han är bara BÄST!

  


I LOVE YOU!!!

Alexander Strömberg

    

Av Madelene - 9 juni 2010 16:55

Idag känns de som att de är söndag för mig :D men de är det ju inte:)

Men i helgen tänkte ja å älskling fara till Sveg över dagen bara å hälsa på vovven vår :).. 

Ska bli kul å ska försöka ta massa bilder med^^* 


Idag bli de nog bara en lugn dag, Ja tänkte ja ska försöka se klart de avsnitt ja ha kvar på unga mödrar. Sen umgås med älskling lite innan han börjar jobba:)

Men ska försöka uppdatera min blogg lite mer också.. :)


Men men ha de så bra alla läsare så länge*

   Vår lilla älskade bebis  




Av Madelene - 7 juni 2010 17:24

Fick två nya bilder på våran lilla älskling som är nu drygt två veckor gammal:)

Å så ha han öppnat ögonen^^ så himla fin å söt han är:)

Älskar han redan fast ja inte träffat han.. Vi ha tyvärr inte kommit på nå namn än:/ men kom gärna med förslag:)


Bilderna vi fick <3

     

Hans namn från stamtavlan va ju inte de lättaste heller =S

Jollypopps sol Gudens kaka shi!!! 


Av Madelene - 6 juni 2010 12:04

Grattis till mig =D


21 år idag ett år närmare 30 :( haha


  

Så ja säger väl grattis till mig själv :)

Av Madelene - 5 juni 2010 19:06

Idag ha ja bara haft en lugn dag nästan =)..

Va ute och gick med svärmor en sväng  i de härliga vädret.. 

Sen va de bara hem å vila lite å sen tvätta å såå..

Så nu ligger ja på soffan å äter Chips, Godis, å Dricka =P mumms*

Men ska snart gå å hänga upp tvätten!!


Längtar tills imorgon lite faktiskt :) för då är de min födelsedag^^

Men de bli väl inte nå firande precis bli nog mest som en helt vanlig dag :)

Och min mobil kanske inte kommer å funka imorgon för mitt gamla kort sluta funka å ja få inte de nya fören på måndag eller tisdag så då vet ni som försöker få tag på mig att ja inte bara skiter i de utan att mitt kort gått ut:)...

ajaa.. nu ska ja hänga tvätten.. 


Hejjehjj:)

Av Madelene - 4 juni 2010 23:12

Ja då ha man varit på rix fm festivalen idag med svärmor :) hade jätte kul:) 

Umgåts med Kikki (svärmor) hela dagen i dag, 

Först på dagen va vi å hälsa på nån kompis åt henne å fikade, 

Sen åkte vi å handla blommor ute i skogen typ:).. 

Sen va de bara för mig att åka hem å fortsäta diska å göra mig iordning för att dra in till stan.. 

så då åkte vi in till stan å kika på festivalen:) hade de riktigt trevligt tycker ja:)


Här kommer lite bilder på artisterna vi såg :)

                                           

'Så där bara att kika in bilderna:) Klicka på dom så bli om större:D..

Köpte också två tröjor en till mig som ja gilla skarpt:) å en till älskling :) Och tur va de att han gilla den :)


Nu bli de kika på film sen sova:) NattiNatt* 

Av Madelene - 3 juni 2010 16:19

Idag fylle pojken min år:) 21 år bli han:D så ett stort Grattis till min älskling:D 

Tråkigt bara att han börja jobba kl 14 å jobbar till 22 ikväll:( men då bli de massa mys när han kommer hem:)

Idag ha ja också varit i klippt mig:) klippt av allt hår typ:O.. Men va va ju ett måste å ja är faktsikt riktigt nöjd:D


Här komer bilder på min älsklin å mitt hår:D

       

Såå kommentar gärna va ni tycker hur mitt hår vart =D...

Hejj hejj!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards