vemdalsjanta

Alla inlägg under juni 2010

Av Madelene - 16 juni 2010 22:19

Säger bara godnatt idag... orka inte uppdatera bloggen nå mer än såå. 

Ska upp tidigt imorgon å jobba igen så godnatt alla läsare:)

NattiNatti*  

Av Madelene - 15 juni 2010 21:58

Nästan nyss hem kommen från första dagen på jobbet:D Det ha gått väldigt bra å dom är riktigt trevliga:D Så nu sitter ja i soffan å må gött ha nyss ätit å tagit en dusch så nu varva men ner lite innan man gå å lägger sig:) Skönt att man börja två imorgon till halv nio bli en timme längre än i dag.. men denna period i dag känndes som den gick jätte fort:P Så hoppas morgon dagen gör de med^^ 

Men de ha varit riktigt roligt faktiskt å ja ha lärt mig en hel del med.. 

Å Efter som ja ha tysnadsplikt så tänker ja inte berätta va ja fått gjort å så idag..

Men man få ju gö samma saker som dom flesta som jobba där å sånt dom gör inom äldervården så:) 

Men nu ska ja kika på tv med älskling å umgås lite med han.. Han börja nemligen å jobba imorgon med såå:) 


En bild ja tog på mina snygga jobbar kläder :) Men dom e riktigt sköna faktiskt:D

  


Ja men jag säger väl godnatt då^^

Få se om ja orka åter komma imogon men lovar inget;) 

NattiNattt*


Av Madelene - 15 juni 2010 13:20

Snart börja jag jobba eller ska på intro på jobbet... 

Trode ja började 16 idag men de va 15 så tur ja kollade igen så ja inte kom försent första dagen:D 

Aja nu ska ja äta lite mat å sånt.. så önska mig lycka till på min första dag ^^ 


Hejj hejj....

Av Madelene - 15 juni 2010 13:20

Snart börja jag jobba eller ska på intro på jobbet... 

Trode ja började 16 idag men de va 15 så tur ja kollade igen så ja inte kom försent första dagen:D 

Aja nu ska ja äta lite mat å sånt.. så önska mig lycka till på min första dag ^^ 


Hejj hejj....

Av Madelene - 14 juni 2010 16:32

Ridturen i dag var väldigt lyckad:D ja hade jätte kul :D

Så nu sitter ja i soffan ny duschad å bara njuter rent ut sagt^^..

Bli väl att vi ta en ridtur till imorgon på moronen inna ja ska dra å jobba:) 

Det är faktiskt min första jobb dag imorgon å de ska bli riktigt kul å se va man få göra å träffa allt folk:D ser ja fram imort..:)

Ne men de ha varit en härlig dag å ja hoppas desamma om morgondagen:D 

Tack Sabina att du vill vara med mig hahah eller ja att ja få följa med å rida me de:) Uppskattas verkligen :)


Här är lite bilder från turen:D

                Säger väl Hej då råå;) 

Av Madelene - 14 juni 2010 01:03

Säger väl godnatt då:) 

Har haft grymt mysigt me älsk idag/kväll^^

Så nu är de dags för att sova, för imorgon ska ja ut å rida med Bina.

Och de ser ja ifram i mot jätte mycket:D

Så ja hoppas att de gå bra å att man inte ramlar av hehe

Godnatt läsare;) *

 

Älskar dig mitt älskade allt<3


Av Madelene - 13 juni 2010 20:09

Ha nyss komit hem efter ha fiskat med älskling å ryberg:D

Ja fick en bjese på kroken å kunde sparat den om ja ville men alex sa att ja skule släppa den så då gjorde ja de..:/.. men kommer flera gånger ja kan fiska så kanske man kan försöka till laga nå av den haha:D 

Tyvär så glömde ja at å ta en bild av den men ja bjuder på en annan bild från google istället ^^. på en rengbåge:) 


  

Men nu ska vi laga lite mat.. sen ska ja höra av mig till Bina å höra om vi skulle hitta på nå i kväll kanske.. 

Men imorgon ska vi iallafall ut å rida å ja hoppas att vädret är fint då:) 


Hejj hejj då....

Av Madelene - 13 juni 2010 17:43

Nu ha ja en till blogg som ja tycker funka lite bättre:D 

men kommer nog fortfarande uppdatera den har lite då å då:D

men här är iallafall den nya adresen till min andra

http://www.finest.se/userBlog/?uid=38544

Så gå gärna in dit å kolla:D

   HoojHojj så länge:D

Ovido - Quiz & Flashcards