vemdalsjanta

Alla inlägg under maj 2010

Av Madelene - 13 maj 2010 17:19

idag är man inte piss vill ja lova^^.. Va på 18 års kalas igår i sveg:)

Va rätt så kul bara att man vart så jävla irriterad å arj på några så man ville bara nita dom.. ussh va arg man va...:/

Nu ligger ja hemma i  vemdalen.. sov me amanda i natt i sveg.. så hon va snäll å körde hem mig:)

Men innan vi åkte hit va vi å dela på en pizza å kikade lite på sveg:) 

Så nu ska ja bara ta de lugnt å sova tror ja:P.. heheh 

 Hejj hejj...


Lite bilder från igår:) 

            

----------------------------------------------

Och bilder från idag:)

        



TjaaaTjaaa......

Av Madelene - 10 maj 2010 19:30

De första man gjorde idag/morse va att man försova sig.. 

Sen är de piss väder ute nu på kvällen har de dock solen tittat fram, annars har de spöregna hella dagen.. 

Sen skulle ja försöka fixa min projekt rapport men ja fatta inget eller hur ja ska börja :(... 

Så hoppas ja verkligen att ja fixa det där snart.. få nog sätta mig ner på skolan på nån svenska lektion fast ja är klar med de... men de måste ju bli klar... 

Nu sitter pappa å Alexander å kikar på bilder om westen som pappa e med på:).. 

men snart ska ja å älsk kika på film tänkte vi sen bli de väl sova efter som vi ska upp tidigt båda för älsk ska åka hem till grycksbo å ja ska till skolan så åker med han då till sveg efter som ja ha sovmorgon :) .... 

Sen få man se när ja få träffa älsking igen.. kanske han kommer till mig igen på sin fri vecka igen.. eller så bli de inte fören ja slutsa skolan i juni.=(.. men ja hoppas verkligen vi ses nå innan <3...

  

Ne nu bli de film... 

TjjaTjaa:D

Av Madelene - 8 maj 2010 19:17

Idag var vi ju å badade:D å kan säga att de va riktigt gött å basta :) 

Tror vi ska ta ett dopp i badkaren här hemma med i kväll igen^^...

Har nyss varit å ätit på Sibylla med idag orkade inte laga nå hehe.. så nu bli de bara ligga å slappa i soffan som två soffpotatisar å kolla på tv å hoppas att de är nå bra:)...

Imorgon kommer mamma å kenneth hem.:).. Då ska ja å älskling åka till vemdalen å umgås med pappa lite å visa älskling hur man bor där efter som han  aldrig varit i vemdalen:) 


  Bild: Svegs Badhus som vi badade på:) 


Men nu bli de kika på tv å pussa på älskling<3 

TjjaaTjjaaa!!!


Av Madelene - 7 maj 2010 16:00

Snart är älskling här hos mig :) Då bli de bada å mys ^^ <3



  

TjaaTjaa  ;)



Av Madelene - 6 maj 2010 17:42

Nu vill ja ha imorgon alltså Fredag:D...

För då kommer min älskling å ska va hos mig till på tisdag :D

Då ska vi ta hand om hundarna å här i sveg till på söndag sen bli de att åka till vemdalen till pappa dom två sist dagarna älsk är här :)

Och  i helgen hade vi tänkt att vi ska på badhuset å bada:) Tur så brann inte du upp för älsk ville verkligen bada..:D

Kanske bli ett bad här hemma i badkaret med;)... 

Men nu ska ja försöka fixa min projektrport å kika på tv.. sen ska ja umgås med Amanda:S


Hej hej-...

Av Madelene - 5 maj 2010 00:28

 Ja då ligger man på en madrass på golve hos Amanda:D å ska försöka sova för imorgon ger  det iväg till östersund å schoppa med Malin å lilla  Theo:)...

Vi ha varit i koka på GranPrix i dag som är varje år här i sver:) skönt tt inte va med den här gången faktiskt:P roligare å lyssna ju höhö... 

Efter de drog vi ut å åkte bil på sveg å lekte körragömma me jeppe å benny hahah skit kul vare med bilarna lekte vi alltså övr hella sveg :D


Men nu säger ja godnatt:D

Saknar min älskling<3 men på fredag eller lördag få man pussa på han^^<3


Natti* 




Av Madelene - 2 maj 2010 12:14

Ja i dag äre söndag då... Mindre än en vecka till min älskling kommer<3 ^^

Skola imorgon med å så bli de att åka till Vemdalen skulle ja tro:) å umgås med Evelina å städa hos pappa så ja å älsk kanske kan åka dit nån dag:) 

Men i dag bli det bara en chill dag framför tven...


Och är de någon som kan hjälpa mig med min blogg press den e ju sjukt ful... å ja vill ha nå snyggt å elegant haha eller va e de man säger.. men hade varit guld om någon vill ställa upp å hjälpa mig:)!!!!


Hej hej så länge kanske åter kommer i kväll om ja ha nå att säga  



Av Madelene - 2 maj 2010 12:05

Någons som kan hjälpa mig å fixa min sida??????? 

Jag är skit dålig på de!!!!!


Snälla!!!!!!!!!!!!!!  

Ovido - Quiz & Flashcards