vemdalsjanta

Alla inlägg den 11 mars 2010

Av Madelene - 11 mars 2010 22:30

Nu säger sjuklingen godnatt :S


Puss på min älskade Alexander som är bäst ^^ <3


godnatt läsare*

Av Madelene - 11 mars 2010 13:48

jahaa då har man blivit änuvärre.:( det väsnntra ögat ha börja runnit jätte mycket å ja oka inte ens stå upp nu..:(.... Hoppas man inte bli änuänu värre då vet ja faan inte vart ja ska ta vägne längre mår nämligen pissigt som faan:(..

Älskling vart hemma med ändå idag för han mår inte heller nå bra.. men glad är ja för att han är hemma med mig;).... Har ja någon som kan ta hand om min;) hehe...

Ja i dag kommer de inte hända nå mycket alls för min del ja ska bara ligga i sängen å kika på film å sova för nå mycket mer ha ja inte ork för.:S...

Kan inte sluta nyssa heller skit jobbigt å ju mer ja nysser ju mer riner mitt öga.. faan va skit det här är...

någon med förslag hur man kan bli av med den här skiten?????? :/...

ne nu säkare ja nattinatti igen typ.. för nu bli de film å vila med en kopp te..


Hej hej alla läsare!!! Kommenter lite mera tycker ja ....


Ovido - Quiz & Flashcards