vemdalsjanta

Alla inlägg under februari 2010

Av Madelene - 10 februari 2010 12:12

Idag ska man på bio med pappa Evelina å en kompis till pappa:)

Vi ska gå på Luftslottet som sprängdes få hoppas den är lika bra som dom andra två:)

Ja åter kommer väl va ja tyckte om filmen :)


Ha dee så länge  

Av Madelene - 9 februari 2010 16:46

Nu ha ja städat å greja i rumet mit hemma hos pappsen:) Är ju inte så länge ja ska bo här ungefär 3 månader kvar:)

Sen bli man en dalsmas;).....


Lite bilder hur rummet vart*

         ..


Ne nu ska ja å pappa åka å handla sallad å sånt till kycklingen:)

Sen bli de att bara ta de lugnt å prata med älskling lite på telefon;)

saknar min älskling mycket :'( <3



Hej då bloggare å vänner:) 

Av Madelene - 8 februari 2010 19:42

Känner mig tom idag vill vara med älskling :(

så ha ja jätte tråkigt:( tror att de bli sov tidigt i dag faktiskt är lite sliten å ont i kroppen..

På onsdag ska ja på bio med pappa å kanske evelina om hon inte jobbar, vii ska se luftslottet som sprängdes eller va den nu heter.:) Längtar lite faktiskt men inte lika mycket som ja längtar till ja få umgås med älsk igen:)

Kanske 3 jävla veckor:( Hoppas Hoppas Hoppas att han kommer den 20:e annars måste ja försöka ta mig dit på nå vis för tre veckor aldrig i mitt liv att ja vill vra utan honom så länge..:/;) ...

Just nu ligger ja bara i sängen å vänta på att Evelina ska höra av sig, känns dock som att de börja bli lite sent kanske men men, vill ju umgås med henne lite inte så ofta vi ses fast man flyttat till vemdalen tråkigt tycker ja..

Men de är väl bara att vänta lite till.. :)..


Men ha de så bra alla hej hej.. :D


Saknar min Alexander <3     Bjuder på en bild med ja gjorde i dag:)

  

Och om ungefär två månader så ha vi varit tillsammans i 1år:D

Och de ha varit det bästa året i mitt liv, <3 Älskar denna menniska mest av allt annat på denna jord med <3 



TjaTja Boggen;)

Av Madelene - 7 februari 2010 20:13

Då är man i sveg igen:(

Ville verkligen inte åka hem från älskling.

För kommer kanske inte träffa honom på 3 veckor.

få hoppas att han kommer till mig inte helgen som kommer men näst:) hade varit underbart å väldigt roligt :D


En bild på mig å älsk när vi va ute å gick idag:) <3

 

Älskar mest av allt <3 Vet verkligen inte vad ja skule göra utan dig, Du är mitt allt<3 ... 



Nu ska ja kika på en annan del av köping:D för de går bara inte att missa:D

Hej hej dåå!!!!!

Av Madelene - 2 februari 2010 16:29

Nu ha mitt jävla knäväck börja gjort ont igen udra va fan de kan vara..

Ska till skolsyster imorgon å kika om hon kanske vet va de kan vara, hade ont lika när ja va mindra då va ja in på koll med uldtraljud å då hade ja som en navelsträng i knäväken å nu känns de som sama smärta :/..

Det gör så ont att ja knappt kan gå längre.. :(..

Men i morgon kommer de bli underbart få träffa min älskling igen:)

Saknar honom så himla mycket, De blir bara jobbigare å jobbigare att vara i från honom.. Han är verkligen de bästa som hänt mig <3 Älskar den meniskan så jävla mycket <3    Åh snart så ska man flytta dit..


Carl Alexander Strömberg <3





Ha de bra alla idag kan ja knappt konsentrera mig va ja ska skriva eller nåå..

Så ha de fint hej då!!!

Skapa flashcards